FAQ

 

Hvor lang tid går der, før min bestilling bliver leveret?

Vi sender pakker med bring alle hverdage. Den normale leveringstid er 1-3 hverdage

 

Hvad sker der, når jeg har lavet en bestilling?

Når du har lagt din ordre, og denne er gennemført, modtager du en ordrebekræftelse på din mail. Når ordren er afsendt fra vores lager, får du en besked eller mail fra Bring, hvor du kan følge din ordre.

 

Er min ordre blevet afsendt?

Når din ordre er afsendt får du besked fra Bring med et pakkenummer, som du kan bruge til at følge pakken.
Oplever du problemer, skal du være velkommen til at kontakte vores kundeservice.

 

Kan jeg ændre i min bestilling?

Du kan ændre i din bestilling, efter du har lagt din ordre, hvis den endnu ikke har forladt vores lager. Har pakken forladt vores lager, kan vi desværre ikke ændre i din bestilling. I dette tilfælde skal du returnere din ordre og aflægge en ny.

 

Kan jeg annullere min bestilling?

Du kan annullere din ordre, hvis den ikke har forladt vores lager. Hvis pakken har forladt vores lager, skal du returnere din pakke, når du modtager den. Når vi modtager pakken igen, vil vi refundere beløbet.

 

Hvordan returnerer jeg en vare?

Hvis du vil returnere din pakke, skal du kontake os for at få en retursedel. Retursedlen skal du sætte på pakken og aflevere den hos dit nærmeste indleveringssted. Husk at få bede om kvittering for, at du har indleveret pakken.

Returnering af varer sker på kundens regning, og prisen for dette er 49kr. Vi trækker fragtomkostningerne for returneringen fra refunderingen, når denne sker.  

Husk at angive ordrenummer og kontaktoplysninger i mailen, når du beder om retursedlen. Vi tilbyder returret i 60 dage.

 

Hvornår modtager jeg tilbagebetaling på min retur?

Så snart vi modtager pakken, og såfremt at varen er ubrugt og uskadt, vil refunderingen ske.

 

Hvad gør jeg, hvis jeg modtager en ordre med fejl/defekt vare? 

Modtager du en forkert vare, skal du kontakte os. Modtager du en defekt vare, vil vi bede dig om at tage nogle billeder af skaden og sende dem til os. Billederne er en stor hjælp for os i håndteringen af din sag. Vi sender selvfølgelig også en ny, intakt vare fra vores lager, hvis du er så uheldig at modtage en defekt vare.