Ofte stillede spørgsmål (FAQ)

 

Levering

 

Hvor lang er leveringstiden?

Vores leveringstid er normalt 2-4 hverdage. Hvis du har valgt et tilpasset produkt som f.eks ketcherstrenge, kan det i nogle tilfælde tage yderligere 1-2 dage.

 

Leveringsomkostninger

Fri fragt på bestillinger fra 400 kr. Ved bestillinger under 400 kr. er der et fragtgebyr/administrationsgebyr på 29 kr.

 

Leveringsmåde:

Vi sender pakker med flere forskellige transportører. De transportører, der kan bruges, afhænger af, hvilket postnummer du bor i, og du vælger selv dette ved kassen. Vi samarbejder bl.a. med GLS, Instabox, Budbee og Bring.

 
Er det muligt at hente en pakke hos jer?

Vi har desværre ikke en fysisk butik men kun en netbutik, men vi har en leveringstid på 2-4 hverdage i hele Danmark og arbejder hele tiden på at sende din ordre så hurtigt som muligt.

 

Hvor er min pakke?

Så snart vi har sendt din ordre, vil du modtage en leverings-e-mail med detaljer om din ordre. Inden for 1-2 dage vil du modtage en ny e-mail fra den valgte speditør med detaljer om din levering og sporingsnummer. Du vil se sporing på pakken, når den valgte speditør har modtaget den på sin terminal, men kan du ikke se nogen sporing inden for to dage, bedes du kontakte vores kundeservice på mailadressen info@ketcherspecialisten.dk.
Hvis du har spørgsmål eller problemer med din levering, kan du også kontakte speditøren:
Bring: 70 28 60 81
GLS: 76 33 11 11. Flere kontaktoplysninger og info GLS kundeservice
Budbee: Budbee kundeservice 
Instabox: Instabox kundeservice

 

 

Bestilling

 

Annullere en ordre?

Har du bestilt forkert eller fortryder du dit køb? Så længe din ordre ikke er sendt fra os, kan vi annullere den. Vi arbejder altid på at sende din ordre hurtigst muligt, men kontakt venligst vores kundeservice, så hjælper vi dig hurtigst muligt.

 

Hvordan ved jeg, om en vare er tilbage på lager?

Vi anbefaler, at du indtaster din e-mailadresse for at overvåge produktet, og du vil modtage en e-mail, så snart det er på lager igen. Det gør du på produktsiden under "Din vare er udsolgt". Har du brug for hurtig besked, er du også velkommen til at kontakte os, så vender vi tilbage til dig, når produktet forventes at være på lager igen.

 

Jeg har en note til Ketcherspecialisten, der håndterer min ordre

Hvis du har noget du ønsker at formidle til den person, der håndterer din ordre, er det fint at skrive dette under "Besked", som du finder i boksen i forbindelse med dit køb.
 
Har du et specifikt ønske om at f.eks. bestil det lettest mulige eksemplar af en padelmodel, få spændt din tennis/squash/badmintonketcher med en specifik snor/streng, som ikke tilbydes under produktet eller lignende spørgsmål, anbefaler vi, at du kontakter os på mail eller telefon inden dit køb. Det kan så være godt at have dialogen på forhånd om, hvorvidt vi kan opfylde dit ønske, og om der kan være yderligere omkostninger til f.eks. opstrengningen.

 
Jeg kan se, at det produkt, jeg vil købe, er billigere hos en anden forhandler, vil I matche den pris?

Vi hos Ketcherspecialisten tilbyder dig en prisgaranti, som betyder, at du kan føle dig sikker på, at du altid køber dine produkter hos os til den absolut bedste pris.
 
Finder du mod odds på købstidspunktet en vare til en lavere pris inklusive fragt hos en anden dansk forhandler, matcher vi naturligvis dette. Derudover trækker vi yderligere 5% som tak for din hjælp, da vi altid bestræber os på at tilbyde de bedste priser på markedet. Det eneste, der kræves af dig, er, at du kan begrunde prisen med et generelt katalog, prisliste eller annonce. Laveste prisgaranti gælder under forudsætning af, at butikken med den laveste pris har varen på lager til omgående levering, og at den som anført påberåbes på købstidspunktet.
 
Hvis det ovenfor beskrevne er korrekt, er du velkommen til at skrive i beskedboksen i kassen, hvilken hjemmeside du påberåber dig prisgarantien over for, og vi sørger for at justere prisen, så snart vi modtager din ordre.

 


Returnering/klage

 

Hvordan laver jeg en retur?

Du har 60 dages åbent køb hos os hos Ketcherspecialisten. Har du modtaget en levering med Bring, har vi sendt en returseddel i din levering - sæt den medfølgende returseddel på og aflever den til en Bring-pakkeshop. Mangler du en følgeseddel fra Bring i din pakke? Kontakt vores kundeservice og du får en ny.
Hvis du har modtaget din levering med GLS, så kontakt vores kundeservice her for at modtage en returseddel og qr-kode (qr-kode kan bruges hos en GLS-repræsentant i stedet for en returseddel, hvis du ikke har adgang til en printer). Alle returneringer skal indleveres hos en pakkeshop, uanset hvordan du modtog din pakke leveret med GLS (f.eks. hjemmelevering).
Vi accepterer kun returneringer, der kommer tilbage med vores returfragtseddel. En retur koster 39 kr. og trækkes automatisk fra det beløb, der skal refunderes.
 
Husk at sende beskyttende emballage i, så produktet og den originale emballage ikke tager skade. En skoæske skal for eksempel have en ydre emballage, så den ikke ødelægges under transporten.

 

Jeg vil skifte til en anden vare

Vi anvender kun åbent køb. Hvis du ønsker et andet produkt, skal du afgive en ny ordre. Du returnerer den gamle til os, og vi sørger herefter for en refusion, så snart vi har modtaget varen/varerne retur. En retur koster 39 kr og trækkes automatisk fra det beløb, der skal refunderes.

 

Tilbagebetaling

Når vi har registreret din returnering på vores lager, modtager du en bekræftelse på e-mail, og din betaling vil blive justeret. Der kan gå mellem 3-5 dage, fra vi modtager din returordre. For spørgsmål om din betaling, kontakt venligst vores partner Svea på kundtjanst.sveawebpay@svea.com.

 

Hvordan indgiver jeg en klage?

Har du en ødelagt eller defekt vare, så send en mail til os på info@ketcherspecialisten.dk. Skriv med dit ordrenummer og en beskrivelse af skaden. Vedhæft også billeder af skaden/produktet i sin helhed, så vi får et klart helhedsbillede af sagen.

 

Jeg har en ketcher-/batskade, hvad gør jeg?

Hvis din ketcher er blevet beskadiget ved kontakt med andet end bolden, er den ikke dækket af garantien og kan derfor ikke gøres gældende. For at en reklamation er omfattet af garantien, skal der være tale om en produktionsfejl, hvilket ikke er tilfældet, hvis ketcheren/battet rammer væg/glas/gulv/nettet.

 

Garanti på strenge?

Almindelig slitage såsom en streng der sprænger på en ketcher er ikke dækket af vores eller leverandørens garanti. 

 


Betaling

 

Betalingsmuligheder

Svea Finans A/S ("Svea") tilbyder tjenesten Checkout ("Checkout"), som er en brugervenlig måde for dig at handle og betale online.
 
Betaling med kreditkort
Du betaler 100 % sikkert med dit Visa-kort eller Mastercard via Certitrade / Euroline. Alt information er krypteret med SSL - 128 bit. Pengene er reserveret på din konto og hæves normalt inden for 24 timer efter du har afgivet din ordre. Alle transaktioner udføres i overensstemmelse med den nye sikkerhedsstandard 3D-Secure.

Mobilepay - mobilbetaling
Med MobilePay kan du betale sikkert og nemt i vores webshop. Du behøver ikke finde din pung eller dit kort frem. I stedet skal du blot godkende betalingen i Mobilepay-appen. MobilePay har over 4,4 millioner brugere i Danmark.
 
Fordele ved denne betalingsmulighed::

◉ MobilePay Online understøtter Dankort, Visa/Dankort, MasterCard, VISA og VISA Electron
◉ Ingen beløbsgrænser - ligesom når du bruger dit kreditkort
◉ Nem, enkel og hurtig betaling
◉ Helt gratis for brugeren
◉ MobilePay Online er en korttransaktion, derfor er det forbudt at pålægge ekstra gebyrer

Trustly
Trustly tilbyder bankoverførsler og betalinger sikkert, hurtigt og nemt fra forbruger til netbutik. Med Trustly sker overførslen eller betalingen med det samme. Trustly er gratis at bruge og kræver ikke, at du er registreret som bruger.
Trustly understøtter de mest brugte banker, og du logger ind på samme måde, som du logger ind på din normale netbank. Trustly bruger de bedste sikkerhedsprotokoller i verden, og Trustly håndterer millioner af transaktioner i Europa hvert år. Trustly er en sikker betalingsmetode og et godkendt betalingsinstitut under tilsyn af det svenske finanstilsyn (FSA), og de arbejder i hele EU.
 
Har du spørgsmål vedrørende en handel, kan du kontakte butikkens kundeservice.
 
Læs mere på www.trustly.com.

 

Gavekort/værdikode

 

Hvordan bruger jeg mit gavekort/værdikode?

Du indtaster gavekortnummer/værdikode i feltet under "Har du en værdikode?" i kassen. Værdien du har på dit gavekort/værdikode trækkes herefter fra det beløb du skal betale. Hvis dit gavekort/værdikode overstiger det beløb, du skal betale, er det resterende beløb tilgængeligt med samme kode til næste køb.

 

Hvordan bruger jeg flere gavekort på én ordre?

Du kan kun bruge ét gavekort pr ordre. Har du flere gavekort, som du ønsker at bruge til ét køb, så send en mail til os på info@ketcherspecialisten.dk, så kan vi hjælpe dig med det.
 

 

Produktspørgsmål

 

Jeg har svært ved at vælge, hvilket produkt jeg skal købe.

Vi forstår, at det til tider kan være en jungle, se venligst vores produkt anmeldelser, som du finder på nogle af vores varer, samt læse vores guides her. Du er selvfølgelig altid velkommen til at maile vores kundeservice.

Vi forstår, at produktudvalget til tider kan være en jungle. Du kan læse produktanmeldelser og guides for flere af vores varer, og så er du selvfølgelig altid velkommen til at skrive en mail til vores kundeservice på info@ketcherspecialisten.dk.

 

 

 

© 2023 Ketcherspecialisten. All rights reserved.